تداوم افزایش قیمت آهن

تداوم افزایش قیمت آهن

[:fa]

قیمت ناودانی در کنار ویژگی هایی مانند سایز و جنس ناودانی، به عوامل دیگری چون قیمت دلار، میزان عرضه تقاضا، ارزش سوخت و انرژی، قیمت مواد اولیه، نرخ تورم،شرایط سیاسی، قیمت جهانی فولاد بستگی دارد،در ادامه به توضیح بعضی از ناودانی ها و عوامل تاثیر گذار بر قیمت آن ها می پردازیم.

قیمت ناودانی ۸

این ناودانی ، دارای ارتفاع بال ۸ سانتی متر می باشد.این مقطع فولادی طبق استاندارد اروپایی و ملی ساخته شده است و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.نرخ ناودانی ۸ بر اساس اینکه از چه جنسی ساخته شده است تعیین می شود.جنس این مقطع یا از گالوانیزه، آلومینیوم، استیل  یا آهن می تواند باشد.

مقالات مرتبط:

قیمت ناودانی ۱۰

درباره این مقطع فولادی می توانیم به مقاومت بالا در برابر تنش های فولادی و ضربه اشاره کرد.ناودانی ۱۰ فضای کمی اشغال می کند . از دو استاندارد UPE و UPN در ساخت این ناودانی استفاده می شود.در قیمت گذاری این مقطع فولادی ، به کیفیت و استاندار ها و مواد اولیه به کار گرفته مورد توجه قرار می گیرد.

قیمت ناودانی ۱۲

از محصولات فولادی پر تقاضا و پر مصرف بازار ، ناودانی در سایزهای ۶ تا ۱۴ می باشد.ناودانی ۱۲ هم یکی از این موارد است که کاربرد های زیادی از جمله صنایع دارد که از جمله آن ها می توان به ساخت چهارچوب در و کابین های ماشین سنگین ،ساپورت لوله کشی،بازسازی دیوار ها که با مهار وزن به وسیله ناودانی انجام می شود نام برد.این محصول چون تقاضای زیادی در بازار دارد از سایر  اندازه های دیگر گران تر است.

فولاد صنعت زمانی یکی از بزرگترین تولیید کننده های توری مش در ایران می باشد.در سایت فولاد صنعت زمانی ما به صورت روزانه قیمت توری حصاری،قیمت توری مرغی،قیمت توری مش،قیمت نبشی، قیمت مفتول آرماتوربندی،قیمت پروفیل،قیمت میلگرد،قیمت تیرآهن،قیمت سپری،مفتول رابیتس،قیمت انواع لوله را قرار می دهیم.شما می توانید برای خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

اخبار آهن آلات همراه با فولاد صنعت زمانی

مشاهده لیست قیمت های آهن آلات

[:]