مفتول رابیتس‌بندی و روش تولید آن را بهتر بشناسیم

مفتول رابیتس بندی

مفتول رابیتس‌بندی و روش تولید آن را بهتر بشناسیم

[:fa]

مفتول رابیتس:در مورد مفتول رابیتس‌بندی و روش تولید آن چه می دانید؟ رابیتس ها به عنوان یک محصول پرکاربرد شناخته می شوند که ظاهر ساده ای ندارند و به صورت ورق های مشبک دارای چشمه ها هستند که این چشمه ها در سایزهای مختلفی هستند. بیشترین کاربرد رابیتس را می توانیم در صنعت ساختمان سازی مشاهده کنیم.

 و روش تولید مفتول رابیتس‌ چگونه است؟

در هنگام تولید مفتول رابیتس ابتدا بر روی ورق گالوانیزه عملیاتی را انجام می دهند. با استفاده از برش و کشش یک مجموعه ی متشکل از قالب ها که با تیغه های پایین و بالا تولید می گردد که دهانه های آن ها به شکل الماسی هستند. در مرحله ی نخست عملیات ساخت رابیتس فلز برش خورده را مسطح می کنند سپس آن را به صورت یک ورق فلزی گسترده در می آورند. پس از آن جهت باز کردن ورقه ها اقدام می کنند و آنها را درون دستگاه های گسترده ساز قرار می دهند.

برای تولید رابیتس ابتدا آن را به شکل یک فلزی که برش خورده در می آورند که براساس یک فرمت معین تحت جریان کشش یکنواخت قرار می گیرد. در انتهای کار یک محصول تولید می شود که دارای رشته های دهانه دار می باشد. گرما، صدا، هوا و مایع به سادگی از آن رد می شود اما امکان عبور اجسام جامد از آن وجود ندارد. در هنگام فرایند تولید رابیتس هیچ متریالی به آن افزوده نمی شود.

ورق های فلزی رابیتس از ساختار بسیار مستحکم برخوردار هستند در صورتی که این ورق ها گسترش پیدا کنند و مجددا تحت تاثیر کشش قرار بگیرند تغییری در آن ها ایجاد نمی شود.

ویژگی های مفتول رابیتس‌بندی و روش تولید آن

  • رابیتس را به وسیله فولاد استنلس استیل و فولاد با کربن پایین ، آلومینیوم، مس و انواع آلیاژها مانند نیکل تولید می کنند.
  • برای پوشش دادن سطح رابیتس از رنگ ضد زنگ، گالوانیزه کردن با روش های گرم و سرد استفاده می کنند.
  • رابیتس ها طرح های گوناگونی دارند که می توانند نیازهای مختلف را در صنایع متفاوت برآورده کنند.
  • در ساختار رابیتس ها رشته هایی از قراضه را قرار می دهند که باعث می شود مقاومت آن ها در برابر ضربه افزایش پیدا کند.

مقاله مرتبط:

تولید کننده رابیتس

کارخانه رابیتس

خلاصه:

درباره رابیتس‌بندی و روش تولید آن چه می دانید؟ برای تولید رابیتس نیاز به تجهیزات و دستگاه هایی وجود دارد که طراحی این دستگاه به دو شکل تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک انجام گرفته است. دستگاه های تولید رابیتس با سیستم های متفاوتی در بازار وجود دارند.

فولاد صنعت زمانی یکی از بزرگترین تولیید کننده های توری مش در ایران می باشد.در سایت فولاد صنعت زمانی ما به صورت روزانه قیمت توری حصاری،قیمت توری مرغی،قیمت توری مش،قیمت نبشی، قیمت ناودانی،قیمت مفتول آرماتوربندی،قیمت پروفیل،قیمت میلگرد،قیمت تیرآهن،قیمت سپری،مفتول رابیتس،قیمت انواع لوله را قرار می دهیم.شما می توانید برای خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مشاهده لیست قیمت های آهن آلات

 [:]